واکاوی عملکرد BBC در رخدادهای اخیر ایران

اما هر رسانه‌ای برای اعتبار يافتن نزد مخاطبان و فضاسازی برای القای موارد لازم در مواقع ضروری، نخست بايد اين باور را در ذهن‌ها نهادينه كند كه راستگو و بی‌طرف است، زيرا دروغ‌گويی هميشگی، اعتماد مخاطبان را خواهد گرفت. چرخ تبليغات راهبردی و ديپلماسی عمومی بريتانيا نيز با دروغ‌پراكنی مستقيم و مداوم نمی‌چرخد؛ بنابراين، «بی‌بی‌سی» نيازی به دروغ‌گويی هميشگی ندارد و با ارايه گزارش‌های نسبتاً درست، همواره در جلب اعتماد مخاطبانش می‌كوشد.

برچسب‌ها:


%d وب‌نوشت‌نویس این را دوست دارند: